Japans Sushi restaurantgids in Nederland.

De Beste Sushi Restaurants Vergelijkings Gids

Officieel partner van Groupon!
LOUNGE 8 AYCE

LOUNGE 8

Publiek

Restaurant Lounge 8

Dommelstraat 7

5611 CK Eindhoven

Tel. nr. 040 751 0228

website: www.lounge8.nl

ma. 17.00 – 23.00

di. 17.00 – 23.00

wo. 17.00 – 23.00

do. 17.00 – 23.00

vr. 17.00 – 23.00

za. 17.00 – 23.00

zo. 17.00 – 23.00

ma. 11.30 – 17.00

di. 11.30 – 17.00

wo. 11.30 – 17.00

do. 11.30 – 17.00

vr. 11.30 – 17.00

za. 11.30 – 17.00

zo. gesloten

ACTIES

Nog geen promoties bekend

 

 

LOCATIE RESTAURANT OP MOBIEL SCANNEN

Scan onderstaande QR Code:

nog niet bekend

 

Meest gezochte zoekwoorden via google:

lounge 8 eindhoven|launch 8 eindhoven|sushi dommelstraat eindhoven|lounge 8|restaurant dommelstraat eindhoven|restaurants dommelstraat eindhoven||
468 ad

31 Reacties

  1. Ik heb tijdens een etentje bij Lounge 8 aan de dommelstraat een vol dienblad drank (wijn, bier) over mijn rug gekregen en hier niet een een excuus voor gekregen. Mijn kleren waren drijf nat en mijn broek doorweekt. Hier opvolgend werd mij aangeboden om mijn kleren te vergoeden maar dit hebben ze na meerder malen aandringen nog steeds niet gedaan! Associaal en alles behalve gastvriendelijk!!

  2. al een aantal keer bij lounge 8 geweest. Helaas werd het eten daarbij ook telkens slechter en de bediening ook. Nu daarom ook besloten niet meer terug te gaan. Verschillende lekkere gerechtjes van de kaart gehaald. En waar eerst het wel mogelijk was om noodles zonder groentes te krijgen was dit de laatste twee keren niet meer mogelijk, Toch een teken dat het niet meer vers bereid word. Ook het lange wachten hadden wij last van. Uiteindelijk zelfs zo lang moeten wachten steeds dat we geen dessert meer konden bestellen. Helaas kon de bestelling ook niet sneller geleverd worden waardoor wij wel op tijd weg zouden kunnen. En het lijkt me toch best mogelijk om een bolletje ijs binnen 20 minuten te leveren. Helaas de laatste keer lounge 8 dus. Wie weet ooit weer een nieuwe kans

  3. We hebben even getwijfeld na de slechte recenties gelezen te hebben, maar omdat we zulke goede ervaringen hadden met lounge 8 in Arnhem, hebben we het toch geprobeerd. Het was super lekker, super vers en super vriendelijk personeel.. Een echte aanrader!

  4. Zonder twijfel mogelijk is dit het slechtste restaurant van heel Nederland.
    zowel de leidinggevende,Chef-koks en de bediening zijn zo amateuristisch als maar kan zijn.
    Het eten is vreselijk. niks is vers, alles is diepvries materiaal en zo zielig bereid.
    nog een schepje erbovenop.. in mijn eten heb ik haren en elastiekjes gevonden,blijkt dat de keuringsdienst van waren 2 keer is langs gekomen en dat ze beide keren een fikse boete hebben uitgedeeld : )
    Mijn leven is me lief dus ik kom hier ZEER zeker nóóit meer terug.

    • Helemaal met je eens!
      Vooral het TOTAAL niet verse eten vond ik verschrikkelijk en aangezien ik (bijna) iedere week sushi eet, weet ik wel hoe alles hoort te smaken.
      Ben er 1x geweest en kom er niet meer terug.
      Dit is een restaurant waar men voor het spreekwoordelijke ‘oog van het volk’ heengaat om te kunnen zeggen: “Wij zijn bij Lounge8 geweest”, omdat het er mooi uitziet van binnen en dus ‘status’ geniet bij de popie-jopie figuren, lees: hipsters e.d.

      Aanraders:
      – Sakana in Eindhoven;
      – Koi in Tilburg.

    • Dit is geen recensie maar zwartmakerij!
      Er is geen enkele onderbouwing van uw mening.
      Het is erg jammer dat u ontevreden bent, maar dan hoort u geen leugens te gaan verkondigen!
      Amateuristisch is Lounge 8 zeker niet, ik weet ook niet op grond waarvan dit gezegd wordt.
      Alleen de loempia’s en de gebakken aardappeltjes komen uit de diepvries, is overigens in heel Nederland zo.
      Dat de keuringsdienst boetes heeft uitgedeeld vind ik ook leuk verzonnen, maar gelogen!

      Al met al dus zero respect voor uw recensie en beter uw mond houden als u geen waarheden of geen onderbouwde mening heeft!!!

      • Beste roy,

        Waarom zie je het probleem niet zoals het is en ipv op een website lounge 8 te verdedigen meer moeite in je personeel stoppen zodat deze problemen niet meer voorkomen.

      • Kijk naar de andere recenties, clown.
        Als 1 iemand zoiets zegt, oke.
        Als er 2 mensen hetzelfde zeggen, dan hoor je al na te denken wat er mis is.
        Tenslotte is het altijd makkelijker om met je vinger te wijzen dan eens goed in de spiegel te kijken,niet waar?
        Al met al als er zo een grote hoeveelheid zegt dat het er alleen leuk uitziet maar het personeel en het eten waardeloos is, van je langzaljeleven dat lounge 8 een “goed” restaurant is.

      • Is dit bedrijfslijer Roy van lounge 8 op t catharinaplein? De Roy met de slechtste oplossingen ooit. De wannabe bedrijfsleider die ons na klachten voor leugenaars uitmaakt? Ons een rekening durft te geven van bijna 100 euro terwijl we amper iets hebben gegeten maar wel ruim 2 1/2 uur hebben zitten wachten op eten dat maar niet komt. Wat een waardeloos pedant mannetje was dat zeg. Ik hoop dat jij dut niet bent, want door die Roy komen wij en onze vrienden iig nooit meer bij Lounge 8

  5. Mooie zaak. Wij zijn er nu een aantal malen wezen eten. Och, de bediening is vriendelijk en als het erg druk is een beetje later bij de tafel, alle begrip hiervoor. Wij hebben bij verschillend sushi zaken gegeten en er waren er bij die iets lekkerder waren en ook die minder waren. Mijn mening is dat het eten goed is en de sfeer in launch 8 krijgt van mij een dikke 9. Wij hebben nog nooit lang hoeven wachten op een tafeltje; en als er nog genoeg ruimte is kunnen we zelf een plaats kiezen om te zitten. Wij gaan vanavond met onze gasten uit Noord Holland Noord weer eten bij Lounge 8. Oh ja, voor degene die recencies schrijven: zij die zeggen dat ze drie of meer keer geweest zijn en het echt waardeloos vinden die mensen begrijp ik niet zo goed. Wij haken na de eerste keer waardeloos al af. Volgens mij houden sommige mensen ervan zichzelf te straffen en daar te gaan zitten waar ze nog nooit lekker gegeten hebben, toch.

  6. Ziet er heel mooi uit,warm,romantisch en luxueus.Eten is waardeloos en bediening niet veel beter.

  7. Vanavond met ons viertjes bijj lounge 8 gaan eten. Voor de tweede keer bezoeken we de hut. Het ziet er mooi uit, eten is matig en de bediening waardeloos. De zeurpruim met t colbertje zeer onvriendelijk. Het personeel kwam om de haverklap vragen wat we wilden drinken ook al waren onze glazen nog gevuld.
    Jammer
    Misschien moeten ze herman den blijker llaten komen

  8. Ik heb er nu twee keer gegeten en beide ervaringen zijn gelijk. De bediening is er erg traag maar wel heel vriendelijk. De bijgerechten zijn zeer goed maar de sushi is niet lekker. De rijst is te plakkerig, droog en de nori is taai. En ik heb al heel wat sushi-zaken bezocht in Eindhoven. Een pluspunt is absoluut de entourage. Mooie zaak, groot maar het voelt intiem aan.

  9. Echt een slechte tent! Heb er helemaal genoeg van, in het begin moest ik een half uur wachten op mijn gereserveerde plek. Vervolgens zaten we dan en wachten we een half uur op het eten en vertelde ze me dat de chefs ruzie hadden waar na ik weer een kwartier moest wachten. De bediening vindt ik ook helemaal niks!! Bij een collega van mij die ook in Lounge 8 gingen eten vertelde ze me dat de rijst op was in een SUSHI restaurant! Belachelijk..

    • Deze recensie berust op leugens. Gisteren heeft er niemand op een tafel moeten wachten. Of lang moeten wachten op eten.
      Als Robin een echte recensie wil schrijven mag dat, maar hier klopt niks van.

      Robin kan persoonlijk contact opnemen met Lounge 8 om zijn klacht te bespreken. Mocht er wat voor waarheid dan ook in zitten dan nodig ik hem uit om nogmaals bij ons te komen eten. Wanneer hij dan ontevreden is krijgt hij een lege rekening!!!

      • Helaas moet ik bekennen dat deze recensie wel daadwerkelijk overeenkomt met de werkelijkheid.

      • Ik hoor Robin niet zeggen dat dit “Gister” was

  10. Gemiddeld ga ik 1 keer per week sushi eten met vrienden of familie.Zo stond Lounge8 op de planning en ben ik daar samen met een vriend afgelopen woensdag geweest. Supermooie tent en vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit zeker goed. Er waren wel een paar dingen die we beide jammer vonden: Zo was bijvoorbeeld de carpaccio erg waterig door deze waarschijnlijk uit bevroren toestand te snel te willen ontdooien. Super dat ze ook toetjes hebben maar hou er wel rekening mee dat het fabrieksmatige toetjes zijn ( brownies 2 dobbelsteentjes, koud met slagroom en de cream brulee ook ijskoud), Daarnaast vonden we de lijst waar je je bestelling op moest aankruisen lastig. Wil je bijvoorbeeld allebij hetzelfde is er geen ruimte om daar een 2 voor te zetten.
    Verder zou ik zeker een keertje gaan. Misschien kwalitatief niet zo lekker als soho maar wel heel mooi!

  11. De bediening is echt heel erg slecht… Vriendelijk wel maar dat is niet genoeg. De jongen aan de deur/garderobe belooft dingen die hij niet waar kan maken.

    Ik ben al 3 maal in dit restaurant gaan eten maar ik heb er echt genoeg van. Gereserveerde tafels zijn alle 3 de keren niet op tijd klaar! We hebben zelfs een keer 3 kwartier moeten wachten op onze tafel zonder dat ons een drankje aangeboden werd. Er werden mensen voor gelaten die uiteindelijk later bleken gereserveerd te hebben. Telkens op staan om gezien te wordendoor bediening, zodat je extra ddrinken wilt bestellen of je kaart al lang staat te wachten om opgehaald te worden.

    Of steeds de bediening wakker schudden zodat je eindelijk je bestelling krijg… Het was echt n warboel en we vonden het helemaal niets dat we zooolang op onze eten moesten wachten… Ik heb 3 uur daar gezeten terwijlik nnormaal na ong 1 uurtje sushi wel genoeg heb..

    De enige hardwerkende waar ik toch echt medelijden mee heb zijn een Turks meisje een Marokkaanse meid en een Aziatische jongen die waarschijnlijk familie v de eigenaar is… Zij waren erg allert en werkte hard… Hopelijk zal er gauw verandering komen in de structuur v d bediening en de houding… Want die loze beloftes en die laksheid zal de zaak de nek om draaien

  12. sushi goed , warme kip gerechten goed , gamba,s goed maar het vlees echt slecht beefrolls leek wel geitenvlees bah bah

  13. Gisteravond heerlijk gegeten bij Lounge8. Overal tevreden over. Heel attent en vriendelijk personeel van allerlei nationaliteiten, dus niet alleen Japanners of Chinezen. Zeer mooi ingericht! De sushi is ook heerlijk en vers en heel veel keuze uit warme gerechten. Zelfs de toetjes zitten bij het all in menu. Je kan echt zoveel als je wilt eten en 2,5 uur is meer dan genoeg. Kortom goeie sfeer en top restaurant. Dit is echt wat Eindhoven nog nodig had, een goed (all u can eat) sushirestaurant. Ik ga er zeker nog terug!

  14. Op een zondag avond hier geweest.
    Mijn eerste indruk was erg goed. Mooi interieur en er hangt een goede ambiance. De bediening was beleefd en daar heb ik verder niks op aan te merken.
    Het eten was ook lekker maar niet super bijzonder. Daarom vind ik de prijs/kwaliteit verhouding misschien iets aan de dure kant.
    Al met al genoeg redenen om een keer terug te komen.

  15. Super lekker gegeten in een schitterende ambiance met gezellig en hardwerkend personeel. Als je net een nieuw restaurant begint kan niet alles voor 100% klaar en perfect zijn, maar mag je wel waardering hebben voor de inzet !! Die is in ieder geval super en wordt dit zeker een succes!! Wij komen graag terug. Een dikke vette tien voor het hele team !!

  16. Een prachtig restaurant, heerlijk eten .. maar helaas was de bediening afgelopen vrijdag waardeloos. Zelfs zodanig dat ik denk dat ik hier niet meer kom. En nogmaals, aan het eten ligt dit niet.

    Een tip voor het restaurant: beter de zaak halfvol met tevreden mensen dan volle bak met ontevreden mensen.

  17. Wat een /..,@#$% tent!!
    Zondagmiddag 16:00 uur bel ik op met de vraag of ik ook kan afhalen, jonge dame vertelde dat dit geen probleem was als ik snel kon bestellen en voor 17;00 uur kon komen. Anders was het te druk. Kan ik me alles bij voorstellen en had ik ook geen moeite mee. Spit de kaart door, wil 21 gerechten bestellen, sommige zelfs dubbel. Bel terug om 16:12 uur krijg ik te horen dat afhalen niet gaat omdat het te druk is….. Leg ik uit dat ik net gebeld heb en dat mij verteld is dat dat wel kon, met wie ik dan gesproken heb…nou schiet mij maar lek. Wij gaan wekelijks herhaalde malen uit eten in betere restaurants maar hier zullen ze mij echt nooit zien!!

  18. Erg mooi restaurant, vriendelijke bediening maar we moesten heel erg lang op ons eten wachten.

  19. Mooie inrichting en goede sushi!
    Alleen liet de bediening zeker te wensen over. Veel personeel maar weinig structuur in de bediening. Hierdoor duurde het vaak (te) lang voordat de bestelde drankjes kwamen.

  20. Kom niet uit Eindhoven,maar ben daar met twee collega’s per toeval beland. Blijkt een nieuwe zaak te zijn. Geweldig leuke inrichting met verschillende niveau verdelingen, totaal anders dan de doorsnee sushi (Lounge!, apart afgeschermde ruimtes, vlotte en aardige bediening en niet te vergeten ..heerlijk eten. Aanrader en zeker voor herhaling vatbaar..

    • niets gewend blijkbaar

  21. Gastvrijheid super mooie zaak eerlijk eten

  22. Super!! Heel verzorgd, vers, lekker!!! Een aanwinst voor 040. Ambiance, service en kwaliteit!!

Hier uw reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Uw sterrenbeoordeling

De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>